2012. november 14., szerda

~Prológus


A mesék úgy kezdődnek,hogy egyszer volt,hol nem volt...A legjobb történetek pedig úgy,hogy "ezt sose fogod elhinni!" Az én történetem is így kezdődik. A nevem Darcy Cox. Londonban élek amióta megszülettem. Anyukánkkal együtt éldegélünk egy társasház egyik lakásában. Apukánkkal elváltak és a bíróság Anyut nevezte ki a gyámunknak. Apu London másik felén él .Minden második hétvége az övé. Ezért minden pénteken át kell buszoznunk a húgommal ,Brooke-al egész Londonon, majd vasárnap vissza. Nagy felelősség egy 4 éves gyerekre ügyelni...
Anyukám egy jól menő hotel recepciósa míg Apukám a médiában keresi a helyét. Ezt így szépen fogalmaztam. Mondhatjuk,hogy ő egy paparazzi.
A barátommal, Mike-al minden lehetséges időt együtt töltünk.Töltöttünk..Mivel Mike egy évvel idősebb nálam ő idén érettségizett. És felvették a kijelölt főiskolájára. Ez azt jelenti,hogy sokkal kevesebb időt fogunk együtt tölteni mint eddig.
Életem feje tetejére állítása ott kezdődött mikor bementem Apu munkahelyére egy sulis feladat miatt. És vicces, de itt történt az a dolog amiről ez a sztori szól. Hogy megismerkedtem a One Direction-nel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése